به نام خدا
سلام
این 4 صفحه: 1  2  3  4
70نفر از دوستانی هستند که برای انتخابات اعلام آمادگی کرده بودند و شرایط مورد نظر رو هم داشتند.
شرایط کاندیدا شدن برای انتخابات دبیران پارسی نامه چی بود؟
1-از وبلاگ نویسان پارسی بلاگ باشد.
2-از ایجاد وبلاگ حداقل6ماه گذشته باشد.
3-وبلاگ فعال باشد.
4-مطالب وبلاگ(اعم از نوشته، عکس و...)مطابق با قوانین رسمی کشور باشد.
5-نویسنده ی وبلاگ در پیامرسان هم فعال باشد.
6-سابقه ی مثبت وبلاگ نویس از نظر اخلاقی چه در فید ها و چه در نظرات پیامرسان بسیار مهم است.
7-در کامنت گذاری و ارتباط با وبلاگ های دیگر موثر، فعال و مثبت باشد.
8- شرط سنی: 20 سال به بالا باشد.

تعدادی از  کامنت های اعلام آمادگی به جهت نداشتن شرایط مورد نظر مخصوصا: نداشتن سن 20 برای نویسنده و سن بالای 6 برای وبلاگ کنارگذاشته شدند.
اما 25 نفر هم بودند که پروفایلشون کامل نبود یعنی یا سن وبلاگ نوشته نشده بود یا سن نویسنده و به همین جهت اینها هم تائید نشدن.
این 25 نفر از امروز تا 48 ساعت فرصت دارند با تکمیل اطلاعاتشون یعنی نوشتن سن وبلاگ و سن نویسنده در پروفایلشون و اطلاع دادنش با یه کامنت به ما امکان مجدد بررسی شدن رو پیدا کنند.
دوستانی که شرایط رو داشتند و برای انتخابات دبیران پارسی نامه تایید شدند از سه شنبه اول آذرماه تا پایان روز شنبه 5 آذرماه فرصت دارند تا برای خودشون تبلیغات کنند. عده ای ازعزیزان خوش قلم و خوش ذوق و فعال هستند اما تا به حال اونطور که باید دیده نشدند یا معروف نشدند و این فرصت خوبیه تا خودشون رو بیشتر معرفی کنند.
تبلیغات میتونه با اعلام سوابق علمی، هنری، اجرایی و... باشه.
از روز یکشنبه 6  آذرماه تا روز جمعه 11 آذرماه برنامه ویژه رای گیری از طریق صفحه خانگی سایت در دسترس خواهد بود و رای گیری از طریق آن انجام خواهد شد. در این رای گیری افراد حداقل به 5 نفر و حداکثر به 15 نفر رای می دهند. بدیهی است که رای گیری از طریق اتاق انتخابات که قبلاً اعلام شده بود، بخاطر عدم رعایت محرمانگی آرا، منتفی شد و برنامه ای مخصوص رای گیری بصورت محرمانه جایگزین آن شد که این برنامه در زمان فوق الذکر فعال خواهد شد.

 

به امید پیشرفت هرچه بیشتر وبلاگ هامون
یاعلی

پیوست:
این لیست عزیزانی ست که پروفایلشون رو تکمیل کردند و شرایطشون بررسی شده این لیست ممکنه باز هم تا روز شروع انتخابات اضافه بشه: 5


داغ داغ! پروفایل های تکمیل شده ی جدید: 6

 این لیست ممکنه باز هم تا روز شروع انتخابات اضافه بشه...

و در آخرین لحظات: لیست شماره ی 7