به نام خدا
دوستان و همراهان همیشگی پارسی بلاگی سلام
همینطور که در جریان هستین؛ روز دوشنبه لیست دوستانی که برای انتخابات دبیری اعلام امادگی کرده بودند و شرایط مورد نیاز رو داشتند اعلام شد.
اون روز 48 ساعت فرصت دادیم تا دوستانی که اسمشون در لیست نیست  و میدونند که شرایط رو داشتند؛ نسبت به بررسی مجدد شرایط وبلاگشون درخواست کنند.
از اونجایی که ممکنه بعضی دوستان در طول 48 ساعت گذشته سرنزده و مطلع نشده باشند، طبق نظر مدیر محترم سایت، فرصت اعتراض 48 ساعت دیگه تمدید شد.
بنابراین:
دوستانی که برای انتخابات دبیری ثبت نام کرده بودند و شرایط ذکر شده(سن وبلاگ، سن مدیر، تولیدی بودن مطالب، حضور فعال و مثبت در پیامرسان، حسن رفتاری و خوشنامی در وبلاگستان و...) رو داشتند ولی اسمشون از لیست جامونده تا ساعت24 فردا پنج شنبه 91/10/28 فرصت دارند نسیت به اعتراض و درخواست بررسی مجدد شرایطشون برای شرکت در انتخابات، اقدام کنند.
و اما چند نکته.
عارضم خدمتتون که:
1-به صورت کلی در مورد سن وبلاگ و سن مدیر به همه ی شرکت کنندگان تخفیف داده شد.
2-بعضی از وبلاگ های ثبت نام شده مطالب تولیدی شون در آرشیو بوده و از دید بررسی کنندگان پنهان مونده و یا به خاطر خطای دید اسمشون در لیست قرار نگرفته، اونها هم تایید و روز جمعه به لیست اضافه خواهند شد.
3-دوستان گرامی که اسمشون در لیست اعلام شده توجه داشته باشند که زمان تبلیغات هنوز شروع نشده، عجله نکنند! پس از اعلام لیست نهایی یک هفته وقت دارند تا برای خودشون تبلیغات کنند.

به امید موفقیت همه تون
پارسی نامه
:)