وارد صفحه خانگی می شویم  ... اینجا به ما فارغ از نام کاربری هایمان دبیر هم می گویند . هر کدام از دبیران این دوره روزانه  برای بررسی پستها و فیدها و رسیدگی به وضعیت اعتراض ها حداقل 2-3 ساعت زمان صرف میکند، منتی نیست وظیفه است.

سیل اعتراضات به فیدها بسیار بیشتر از پست هاست. فیدها را تک به تک بررسی و برگزیده میکنیم ، ارزش فیدهای برگزیده ی هر روزمان را در اتاق شورا با بقیه ی دبیران و نظر نهایی دبیراول به شور میگذاریم و اگر فیدهای برگزیده شده رای لازم را نیاورد از لیست برگزیده ها حذف میشود. اکثر فیدهای ارسالی کاربران فقط زیبایی در خور علاقه مندی یا بازنشر را دارند، نه آن زیبایی که دارای بار معنایی منحصر به فردی باشد و ارزش برگزیده شدن در مجله ی کاربران را داشته باشد! همین جاست که اعتراضات شروع می شود! آنگاه است که سیل عظیم تهمتهاست که به سوی دبیران روانه میشود ولی هیچ کس خبر ندارد دلی که با قضاوت نا به جا چه در محیط واقعی چه مجازی شکسته شد هیچ گاه بازیابی نخواهد شد .

اکثر پستهای برگزیده شده ی هر روز توسط دبیر اول مجدد بررسی میشود به این دلیل است که امکان حذف یا تغییر تیتر پست هر کدام از کاربران وجود دارد.

بعضی مواقع نیاز است فیدها و پستهای بعضی از وبلاگها جهت اطلاع رسانی برگزیده شود، فیدها و پستهایی مدیر پارسی بلاگ و مجله پارسی نامه ازجمله ی این وبلاگهاست.

اخیرا دیده شده برخی از کاربران ناشناس پشت نقاب کاربری دیگری سعی در متشنج کردن فضای پیامرسان و مجله را دارند ،قطعا همه ی دبیران به این مهم آگاهند که کاربران پارسی بلاگی جدای از اعتراضات منطقی قضاوت عادلانه ای دارند و هیچ گاه حق را لگد مال نخواهند کرد.

کاربران گرامی خارج از فضای مجله و دبیری همه ی ما در یک محیط تعامل دوستانه داریم، پشت تک تک این نام کاربری های مجازی انسانی است که احساس واقعی دارد،بیایید به دیگران اجازه ی توهین ندهیم. اعتراض کردن در چارچوب خاص خود با درایت و منطق !  لازم و ضروری است اما یک جانبه نگاه کردن همیشه کار درستی نیست !

خدمت کردن به شما در این محیط فرهنگی  افتخار ماست

دبیران دوره ی سوم مجله پارسی نامه