شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار
به نام خدا ... با سلام به همه ي کابران فرهيخته ي پارسي بلاگ ... اين اتاق ايجاد شد براي مطالب توليدي که 48 ساعت از ارسال ان به پارسي بلاگ يا پارسي يار گذشته و در مجله بازنشر نشده است ... بديهي است ؛ *مطالبي بررسي مجدد خواهد شد که : 1- توليدي باشد 2- غيرکليشه اي باشد 3- محتواي تازه يا بيان خلاقانه اي داشته باشد ...* مسوول پاسخگويي به تقاضاها؛ سردبير است... از آنجايي که براي بررسي مجدد مطالب از اساتيد امر که خارج از پارسي بلاگ هستند(به جهت نزديکتر بودن به عدالت) نظر کارشناسي گرفته ميشود، ممکن است حتي ارسال پاسخ به پيشنهاد دهندگان چند روز طول بکشد:) پس صبور باشيم! پاسخ به صورت پيام خصوصي به اطلاع کاربر خواهد رسيد ... اتاق از ساعت 7 ق.ض تا 11 ب.ض باز خواهد بود ... با تشکر از همکاري شما ...اين اتاق، پذيراي دوستان است... موفق باشيد

پيام‌هاي اتاق

چراغ جادو
+ با سلام لطفاً سيستم امتياز دهي و رده بندي افرادو حذف كنين هم وقت عده زيادي به عنوان دبير گرفته مي شه هم عده زيادي به خاطر برگزيده نشدن ناراحت مي شن هم شيطان دستمايه خوبي پيدا مي كنه كه باعث نزغ بين بندگان مومن بشه تا الآن بيشتر دعواها اينجا به خاطر اين بوده كه مثلاً فيد من برگزيده شد يا نشد !! خيلي ها هم به خاطر همين دعواها گذاشتند و رفتند خدا راضي نيست !!
سلام ... اما فک کنم ما يه يه مقدار بزرگتر از گروه سني الف شديم که به خاطر جايزه نگرفتنمون بخووايم ديگه مدرسه نريم
اين اتاق هم به خاطر همين مشکلات هست هر دوستي که حس ميکنه نا حقي شده بابت برگزيده نشدن مطلبش اينجا عنوان کنه بررسي ميشه
هما بانو
سلام عليکم پيشنهاد شما را با دو رويکرد(سردبير مجله پارسي نامه و يکي از وبلاگ نويسان قديمي اين مجموعه)خوانده و پاسخ مي دهم. کاربرگرامي "نويدباران"بيش از نيم روز از بارگزاري اين فيد شما مي گذرد،اما همچنان جز پاسخ همکار خوبمان"نهانخانه جان" فردي چه در قامت موافق و چه در قامت مخالف براي اين پيشنهاد شما، نظري ثبت نکرده است! و اين نشان مي دهد، ذات و اصل طرح چنين موضوعي چندان مورد نظر دوستان همبلاگي نيست
هما بانو
اما برخود لازم مي دانم تا علي رغم خواست قلبي خودم نکاتي را خدمت شما بزرگوا عرض کنم
هما بانو
1. " مجله پارسي نامه" و امکانات موجود در آن به خواست دوستان پارسي بلاگي طراحي شده است، بود و نبود آن منوط به نظر و خواست مدير پارسي بلاگ مي باشد.
هما بانو
2. اين مجله و امکانات موجود در آن، داراي سبقه کاري بسيار مفيدي است که علاوه بر ايجاد انگيزه و دوستي بيشتر بين کاربران، از نقاط قوت پارسي بلاگ محسوب مي شود.
هما بانو
3. دبيران مجموعه از کاربران متعهد و متشخص اين مجموعه بوده و تمام همت آنها در چندين دوره از دبيري مجله، انتخاب و گزينش بهترين و شايسته ترين توليدات کاربران پارسي بلاگ مي باشد.
هما بانو
4.اما اينکه سيستم امتياز دهي و .. باعث کدورت و دست مايه شدن شيطان مي شود، بايد در نظر داشت که اگر شيطنت و تنگ نظري در بين افراد نباشد و افراد با سعه صدر براي خدا کار کنند، اذهان مشوش و شيطنت آميز نشده و اخلاقمداري حفظ مي شود.
هما بانو
5. اما به عنوان سردبير مجموعه همه تلاش خود را در بيش از 10 به کار گرفته ام تا با کمترين خطا و خداي نکرده ضايع شدن حقي اين مجموعه را پيش ببرم و در اين راه از خداي بزرگ طلب عنايت بيشتر دارم ، براي رسيدن به اين مطلوب اتاق" پيشنهادات پارسي بلاگ" را فعال تر کرده تا کاربران با معرفي کارهاي خود به صورت مستقيم با دبيران در ارتباط بوده و به قول شما " دعوايي" !! رخ ندهد.
هما بانو
6. در انتها ابتدا از خدا براي خود توفيق بيشتر براي خدمت صادقانه تر و براي دوستان صادق و دلسوز موفقيت خواستارم و اميدوارم آن دسته از کاربران ناراضي پارسي بلاگ که اعلام نارضايتي را در غالب « توهين و تهمت و بي ادبي» به ثبت مي رسانند، در محکمه وجدان ازخود راضي باشند.
هما بانو
7.همچنين بايد بگويم، کاري که براي خدا انجام مي شود، با ميزان هاي مادي قابل ارزش گذاري نيست و مدعيان اين امر که به قول شما مي توانند از مؤمنين باشند براي چنين چيزهاي کوچکي قلب بزرگشان مهر را فراموش نکرده و دعوا و ترک مسير حق نمي کنند.
هما بانو
8. برخلاف گفته شما که برگزيده شدن يا نشدن يک مجله باعث دور شدن کاربران و جدا شدن آنها از پارسي بلاگ مي شود، بايد بگويم که عملکرد نادرست کاربراني در اين زمينه در قالب حضور در فيدهاي برگزيده و توهين به صاحبان فيدها که از همبلاگي هاي خوب و شايسته ما هستند، باعث دلخوري و حتي تصميم به جدا شدن از پارسي يار شده است.
مرسي از مادرهماي عزيزم @};- به نظر منم کاربران اينجا جنبه ي بالايي دارن و سر اين چيزا ناراحت نميشن... فيدي که شايستگي برگزيده شدن داره مسلما دبيراي محترم پارسي برگزيدش مي کنن من که نديدم فيدي شايستگي برگزيدگي داشته باشه و برگزيده نشه!! : )
سلام . فكر مي كنم منظور منو درست نرسوندم . سيستم خوبيه ولي برخي كم ظرفيتند و براي برخي چيزا دعوا پيش ميارن ... اين دعواهايي كه به تازگي پيش اومده و من تازه متوجه ش شدم مگه براي همين قضيه نبود ؟ ... خلاصه يه پيشنهاد بود كه من به فكرم رسيد ...
قلمدون
- نويد باران گرامي / سلام . اصل نيت شما به صلح و دوستي است که براي همه کاربران قابل تقدير هست // هما بانوجان @};- بسيار عالي و تحسين برانگيز توضيح داديد..
*پوريا*
اوايلش اينجوريه که آدم فکر ميکنه برگزيده شدن چه چيز مهميه ! يک پست که ميشه دو پست ، دو پست که ميشه سه پست و ... و بعد از خودت مي پرسي خب که چي بشه ؟ فرق پست يک يا پيوند چيه ؟ يکي يه ذره عکسش بزرگتره ؟ بيشتر ديده ميشه ؟ پولي در کاره ؟ واقعاً نميفهمم که چرا براي يه عده هنوز هنوزه بعد اين همه پست هاي برگزيده ، مهمه که پستشون در مجله برگزيده بشه و فيد اعتراض پشت فيد اعتراض !!!
جناب نويد باران بنده بعنوان يکي از دبيران و خدمتگزاران اين مجله، حدود ده ماه هست که در خدمت مجله و کاربران عزيز هستم. تو اين چند ماه چه خانم سردبير، چه بنده ي حقير و چه باقي همکارانم سعي کرديم در انجام وظيفه کم نگذاريم... ما همه جوره پاسخگوي کاربران عزيز بوده و هستيم. اين اتاق هم بخاطر همين پايه گذاري شد تا کاربراني که سوال يا پيشنهاد يا انتقادي دارند بيان و با فراغ بال مطرح کنند و ما هم سعي کرديم
در حد وسعمون پاسخگوي عزيزان باشيم. خودتون يه نگاهي به فيدهاي همين اتاق بندازيد عرض بنده رو تاييد مي کنيد. اساس کار ما مبتني بر وجدان و احترام به شخصيت فردي کاربران و اهميت دادن به قوه ي نويسندگي اونها بوده. خانم سردبير بارها تو عمومي اعلام کردند هرکسي به برگزيده شدن يا نشدن نوشته هاش اعتراضي داره، بياد تو اين اتاق مطرح کنه.
حتي بارها شده که سردبير يا ديگر دبيران طي طرح هايي مثل مسابقه هاي ماهيانه و و ... کاربران رو به نويسندگي تشويق کردند.
پارسي بلاگ يکي از ارزشمندترين و پاکترين محيطهاي مجازي هست که مجال خوبي رو براي کشف و شکوفايي استعدادهاي کاربرانش فراهم کرده. خود بنده قبل از اينکه يک دبير باشم يک کاربر هستم و بارها به هم بلاگي ها عرض کردم که پارسي در شکوفا شدن استعداد نويسندگيم خيلي موثر و مشوق بود. بخصوص سيستم گزينش يادداشتهاي کاربران و بازنشر نوشته ها در مجله، قطعا در تقويت و ايجاد انگيزه براي نويسندگي تاثيرگذار هست.
با اين وجود آيا به انصاف نزديک هست که به راحتي بيايم و بگيم کار مجله پارسينامه يا به فرمايش شما سيستم امتيازدهي افراد رو تعطيل کنيد؟ والا به خدا ما اينجا با کاربران با روي گشاده برخورد کرديم و فکر نميکنم گزکي دست شيطان رجيم! داده باشيم که بياد و اينجا جولان بده:) ...
تو اين مدتي که حقير افتخار خدمتگزاري رو در اين محيط ارزشمند داشتم، بودند افرادي که اومدند و انتقاد کردند يا به گزينش يا عدم گزينش فيدها معترض شدند اما... اما ياد ندارم ديده باشم کسي در فضاي عمومي پارسي يار عملکرد و زحمات خالصانه سردبير يا دبيران رو زير سوال برده باشه، اعتراض ناحقي کرده باشه، قضاوت نابجايي کرده باشه، قصد تخريب داشته باشه و نه انتقاد سازنده و درست،
بجز يک مورد که ايشون فرد معلوم الحالي هستند وگويا نه فقط با عوامل مجله بلکه با عموم کاربران مشکل دارند! اين بنده ي خدا تا جاييکه بنده در فيدهاي خودشون يا کامنتهاشون در فيد ديگران ديدم، از همون ابتدا شمشير رو از رو بستند و هرکسي رو که باهاشون طرف شده، مورد اهانت و جسارت و گستاخي قرار دادند و مخالفانشون رو ولو بخاطر کوچکترين مخالفتي مسدود کردند. حتي کساني رو که خيلي با تواضع باهاشون برخورد مي کردند.
گويا ايشون فقط به دنبال ايرادگيري و کارشکني هستند و لاغير !// حالا اين شما و اين اتاق... شما لطف کنيد لينک فيدهايي که در اعتراض به عملکرد سردبير يا دبيران زده شده تو يک فيد جداگانه بگذاريد. چند کاربر و نام ببريد که بخاطر عدم گزينش نوشته هاش اين محيط رو ترک کرده... اگر تعداد واقعا زياد و قابل توجه بود من حقير از همينجا بهتون اطمينان مي دم که به لينکها رسيدگي خواهيم کرد.
قلمدون
سلام، وقت به خير .. تقريبا تعداد زيادي از کاربران در پارسي بلاگ داراي چند نام حساب کاربري هستند از اين رو دفعتا وقتي يکي از حساب هاي کاربري يک نفر را مسدود مي کني ، شايد اصلا ندوني اون فرد با حساب ديگه اي جرگه دوستانت هست و مي تونه فيدهاتو بازم بخونه :)
قلمدون
انگار سم پاشي ها عليه سردبير محترم مجله ، دبيران مجله همچنان ادامه داره، ( پشت سر بزرگان حرف زياده) ادعا کردن و مستند حرف نزدن هم توي کشور ما ماليات نداره:D
قلمدون
بنده هم به عنوان يکي از دبيران مجله پارسي نامه، ضمن تأييد فرمايشات همکار گرامي ام « در انتظار آفتاب» بند آخر فرمايشات ايشان را سخني از جنس حرف هاي دل خود مي دانم و متنظر ادله محکم در اين خصوص از سمت مدعي اصلي و هم پياله گيري هاي ايشان هستم .
سپاس از تأييدتون بانو قلمدون عزيز@};-
*پوريا*
قلمدون گرامي شما درس حقوق خوندين : ) ؟!
قلمدون
قلمدون گرامي شما درس حقوق خوندين : ) ؟! - *پوريا* / نه والا، حقوق خوان نيستم، اما حقوق خوانان و حقوق دانان را دوست دارم :D
چراغ جادو
گروه پيشنهاد مطلب به مجله
از ساعت 7 تا 23
vertical_align_top