شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار
پارسي بلاگي هاي عزيز سلام به اتاق خودتون خوش آمدين در اينجا ، نکاتي در مورد شرايط انتخاب مطلب وبلاگ شما يا فيدپيامرساني شما براي مجله ي پارسي نامه،توسط دبيران تحريريه و دبيران سرويس هاي پارسي نامه مطرح خواهد شد. به اميد رشد روز افزون سطح کمي و کيفي يادداشت ها و فيدهاي پارسي بلاگ... موفق باشين

پيام‌هاي اتاق

ساعت دماسنج
+ بنام خدا/*نکته اي باريک تر از تيتر*: تيترهاي سه گانه اي در مجله ي پارسي نامه طراحي و تعبيه شده است که مطالب بسته به درجه ي اهميت شان در زير يکي از اين سه تيتر دسته بندي شده و به نمايش گذاشته مي شود* لازم به ذکر است اين نکات از آئين نامه ي اجرايي مجله ي پارسي نامه استخراج شده است*:تصوير سفارشي است:)
*ياس*
92/11/8
*تيتر يک:* اين جايگاه در مجله اختصاص به فيدهايي دارد که توليدي بوده و از لحاظ محتوايي و فني از ارزش بالايي برخوردار باشد. *تذکر*: اين مطالب بايد داراي "تصوير مناسب و متناسب" باشد ، در غير اين صورت در *تيتر يک* مجله قرار نخواهد گرفت.
*تيتر دو:* اين جايگاه در مجله اختصاص به فيدهايي دارد که توليدي بوده و از لحاظ محتوايي و فني از ارزش بالايي برخوردار باشد ولي نسبت به *تيتر يک* کمي پائين تر است. *تذکر*: اين مطالب نيز بايد داراي "تصوير مناسب و متناسب" باشد ، در غير اين صورت در *تيتر دو* مجله قرار نخواهد گرفت.
*تيتر سه:*اين جايگاه در مجله اختصاص به فيدهايي دارد که توليدي بوده و از لحاظ محتوايي و فني نسبت به تيتر يک و تيتر دو ارزش پائين تري دارد. *تذکر*: "الزامي" در بودن تصوير براي مطالب *تيتر سه*" نيست" اگر باشد، بهتر است.
هدف ما از ارائه اين مطالب خدمت نويسندگان و کاربران فرهيخته *شفاف سازي يکسان و همگاني و خدمات رساني بدون منّت است تا خداي نکرده کار کسي بخاطر ندانستن نکته اي کوچک ضايع نشود،* از همه ي کاربران محترم تقاضا داريم که به نکات گفته شده توسط مسئولين و دبيران عنايت داشته باشند تا اينکه عملکرد اين مجموع مورد پسند شما و رضايت الهي گردد.
بازنشر
زنده باشيد.:)
*آسمان*
بازنشر - نشريه حضور ?
الآن من چجوري بازنشر بزنم جناب؟
*پوريا*
البت در دورهاي قبل تر تر ! يه نوشته هايي در تيتر يک بود که الله اعلم ! :)
لطفن جهت اطلاع کاربران محترم بازنشر فرمائيد.
ساعت دماسنج
گروه آموزشگاه مجله پارسي نامه
vertical_align_top