چند روزی است که  به نظر می رسد جریانی ناخوشایند با مطرح کردن موضوعاتی تنش زا در خصوص نحوه عملکرد سردبیر و دبیران مجله پارسی نامه ، قصد برهم زدن آرامش و فضای دوستانه  این مجموعه وزین را دارند، بر خود لازم  می دانم که در قالب پاسخ  دادن به فید یکی از دوستان پارسی بلاگی ،"لطفاً سیستم امتیاز دهی و رده بندی افرادو حذف کنین چون ......."  موضوعاتی را خدمتتان عرض کنم .

با سلام
لطفاً سیستم امتیاز دهی و رده بندی افرادو حذف کنین
هم وقت عده زیادی به عنوان دبیر گرفته می شه
هم عده زیادی به خاطر برگزیده نشدن ناراحت می شن
هم شیطان دستمایه خوبی پیدا می کنه که باعث نزغ بین بندگان مومن بشه
تا الآن بیشتر دعواها اینجا به خاطر این بوده که مثلاً فید من برگزیده شد یا نشد !!
خیلی ها هم به خاطر همین دعواها گذاشتند و رفتند
خدا راضی نیست !!

پاسخ به این دوست بزرگوار 

1-" مجله پارسی نامه" و امکانات موجود در آن به خواست دوستان پارسی بلاگی طراحی شده است، بود و نبود آن منوط به نظر و خواست مدیر پارسی بلاگ می باشد.

2- این مجله و امکانات موجود در آن، دارای سابقه کاری بسیار مفیدی است که علاوه بر ایجاد انگیزه و دوستی بیشتر بین کاربران، از نقاط قوت پارسی بلاگ محسوب می شود    .

3- دبیران مجموعه از کاربران متعهد و متشخص این مجموعه بوده و تمام همت آنها در چندین دوره دبیری مجله، انتخاب و گزینش بهترین و شایسته ترین تولیدات کاربران پارسی بلاگ می باشد.

4- اینکه سیستم امتیاز دهی و .. باعث کدورت و دست مایه ی شیطان می شود، باید در نظر داشت که اگر شیطنت و تنگ نظری در بین افراد نباشد و افراد با سعه صدر برای خدا کار کنند، اذهان مشوش و شیطنت آمیز نشده و اخلاقمداری حفظ می شود.

5- اما به عنوان سردبیر مجموعه همه تلاش خود را در بیش از 10 ماه به کار گرفته ام تا با کمترین خطا و خدای نکرده ضایع شدن حقی این مجموعه را پیش ببرم و در این راه از خدای بزرگ طلب عنایت بیشتر دارم ، برای رسیدن به این مطلوب اتاق" پیشنهادات پارسی بلاگ" را فعال تر کرده تا کاربران با معرفی کارهای خود به صورت مستقیم با دبیران در ارتباط بوده و به قول شما " دعوایی" !! رخ ندهد.

6- در انتهای کلام؛ نخست از خدا برای خود توفیق بیشتر برای خدمت صادقانه تر و برای دوستان صادق و دلسوز موفقیت خواستارم و امیدوارم  آن دسته از کاربران ناراضی پارسی بلاگ که اعلام نارضایتی را در غالب « توهین و تهمت و بی ادبی» به ثبت می رسانند، در محکمه وجدان ازخود راضی باشند.

7- همچنین باید بگویم، کاری که برای خدا انجام می شود، با میزان های مادی قابل ارزش گذاری نیست و مدعیان این امر که به قول شما می توانند از مؤمنین باشند برای چنین چیزهای کوچکی قلب بزرگشان مهر را فراموش نکرده و دعوا و ترک مسیر حق نمی کنند.

8- برخلاف گفته شما که برگزیده شدن یا نشدن یک مجله باعث دور شدن کاربران و جدا شدن آنها از پارسی بلاگ می شود، باید بگویم که عملکرد نادرست کاربرانی در این زمینه در قالب حضور در فیدهای برگزیده و توهین به صاحبان فیدها که از همبلاگی ها خوب و شایسته ما هستند، باعث دلخوری و حتی تصمیم به جدا شدن از پارسی یار شده است.

سردبیر مجله پارسی نامه

فید مربوطه